مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 تیر 1394 ساعت 15:212015-06-27فرهنگي

ادبیات ایران دریچه ای برای آشنایی با فرهنگ و تمدّن ایرانی است


ووچه نوویچ، معاون فرهنگی شهردار نووی ساد صربستان، در «شب شعر پارسی» بر ضرورت آشنایی شهروندان صربی با شعر و ادبیات ایران تأکید و آن را دریچه ای برای آشنایی با فرهنگ و تمدّن ایرانی دانست.

- ووچه نوویچ، معاون فرهنگی شهردار نووی ساد صربستان، در شب شعر پارسی بر ضرورت آشنایی شهروندان صربی با شعر و ادبیات ایران تأکید و آن را دریچه ای برای آشنایی با فرهنگ و تمدّن ایرانی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شب شعر پارسی، پنجم تیرماه به همت مرکز آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در مرکز بزرگ آرشیو ادبی صربستان برگزار شد.

ووچه نوویچ، معاون فرهنگی شهردار نووی ساد از تشکیل برنامه های ادبی ایران در این شهر، ابراز خرسندی کرد و گفت: هرچند که سابقه تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران را همه می دانند، اما آشنایی با شعر و ادبیات ایران، دریچه ای جدید برای آشنایی با این تمدن کهن و اندیشه های مردم ایران برایمان می گشاید.

وی، یادآور شد: امید است تا با استمرار این گونه برنامه ها، فرهنگ، تمدن و ادبیات ایران به شهروندان استان ویوودینا معرفی شود.

شعر پارسی، مملو از مفاهیم ارزشمند انسانی است محمود شالویی، رایزن فرهنگی کشورمان با بیان اینکه شعر و ادبیات بخشی از گنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات ایران دریچه ای برای آشنایی با فرهنگ و تمدّن ایرانی است

ادبیات ایران دریچه ای برای آشنایی با فرهنگ و تمدّن ایرانی است