مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 خرداد 1394 ساعت 04:302015-06-01فناوري

رتبه ایرانی ها در وایبر، تلگرام، لاین و واتس اپ


حال سایت الکسا به تازگی آمار قابل توجهی از کاربران ایران در شبکه های اجتماعی موبایلی ارائه کرده که بر اساس آن، رتبه ایران را در هریک از این شبکه های اجتماعی نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، سهم اپلیکیشن های موبایل برای 70 میلیون مشترک ایرانی تلفن همراه روزبه روز در حال افزایش است و با وجودی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شمار کاربران ایرانی یکی از این برنامه های کاربردی را چهار میلیون نفر اعلام می کند، شواهد نشان می دهد بیش از یک ونیم میلیون ایرانی کاربر دائمی برنامه های رایگانی همچون وی چت، وایبر و اینستاگرام هستند.

بر اساس گزارش رسانه ها، بازار فروشگاه های ارائه دهنده خدمات نرم افزاری تلفن همراه در کشور به حدی پررونق است که براساس آخرین اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نزدیک به 10 درصد پهنای باند کل کشور را این فروشگاه های نرم افزاری به خود اختصاص داده اند.

هم اکنون فروشگاه های ارائه دهنده خدمات نرم افزاری برای کاربران ایرانی گوشی های هوشمند در بخش سیستم عامل اندروید و هم در بخش سیستم عامل iOS شکل گرفته که به نوعی نیاز کاربران ایرانی را از اپ استورهای معروف جهانی همچون گوگل پلی و ای تیونز مرتفع کرده است.

براساس آمارهای موجود، 400 میلیون نفر در دنیا از نرم افزار وی چت برای چت کردن و ارسال صوت و تصویر به صورت کاملا رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه ایرانی ها در وایبر، تلگرام، لاین و واتس اپ

رتبه ایرانی ها در وایبر، تلگرام، لاین و واتس اپ