مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 خرداد 1394 ساعت 01:102015-05-30سياسي

نگاه یک؛ شمخانی: ایرانی بیدی نیست که با باد تهدیدات بلرزد(3)


دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به پرسشی درباره تهدیدات آمریکا علیه ایران همزمان با مذاکرات هسته ای گفت: این تهدیدات در تصمیم گیری ایران هیچ تأثیری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، دریابان علی شمخانی در ادامه برنامه نگاه یک افزود: ایران مبتنی بر توان ذاتی و توانمندی پیوستگی مردم و حکومت و نیروی مسلح مقتدر است و تهدیدات دشمنان هیچ تأثیری در تصمیمات ایران درخصوص مذاکرات هسته ای نخواهد داشت.

وی گفت: آنها ترکیبی از قلدری و کدخدایی را برای خود ترسیم کرده اند و ما هم اقتدار و توسعه دفاعی و ذاتی خود را تعریف کرده ایم بنابراین ما در فضای چالشی با آنها در پی اثبات حقوق خود هستیم و آنها نیز با رفتار قلدر مآبانه در پی مهار ایران هستند.

شمخانی تصریح کرد: مهار نوعی جنگ است و مسئله هسته ای نیز یکی از مسائل از این دست است بنابراین در اینجا جنگ اراده ها مطرح است و هر کس اراده قوی داشت می تواند استفاده مناسب ببرد که البته کاری دشوار است.

وی افزود: پرونده هسته ای ایران از دو بخش حقوقی و سیاسی برخوردار اما مهم این است که در نتیجه توافق شدن یا نشدن، موقعیت راهبردی ایران نیز در انتها تعریف می شود، بنابراین مهمتر از موضوع هسته ای؛ پیامدهای نتیجه توافق یا عدم توافق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه یک؛ شمخانی: ایرانی بیدی نیست که با باد تهدیدات بلرزد(3)

نگاه یک؛ شمخانی: ایرانی بیدی نیست که با باد تهدیدات بلرزد(3)