مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 خرداد 1394 ساعت 00:052015-05-30سياسي

نگاه یک؛ شمخانی: همراهی ارتجاع، استکبار وصهیونیسم درشکل گیری گروههای افراطی(1)


ارتجاع منطقه، استکبار و صهیونیسم در شکل گیری گروه های افراطی باهم همراهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای شمخانی در برنامه نگاه یک شنبه شب افزود: یکی از مهمترین اهداف آنها تضعیف محور مقاومت و فرسایشی کردن آن است.

وی گفت: هدف دیگر این است تا با خاستگاه این مقاومت یعنی انقلاب اسلامی مقابله شود چرا که انقلاب اسلامی یک تفکر والگوی حکومتی است که با مزاحمت ها و مشکلات مختلفی که استکبار برای آن ایجاد کرده مقتدرانه جایگاهش تثبیت شده است.

شمخانی جنگ نیابتی را جنگ مکمل در تضعیف محور مقاومت و انقلاب اسلامی دانست و افزود: استکبار و رژیم صهیونیستی نیز به این نتیجه رسیده اند که برای مقابله با ایران اتفاقاً با نام دینداری و اقدام بخشی از دین علیه بخش دیگر آن انجام شود به ویژه آنکه حکومت های دیگر در منطقه غالباً مادام العمری، موروثی و طایفه ای و طبیعی است که در پی مهار انقلاب اسلامی ایران باشند.

وی تأکید کرد: بدون تردید، ایران امروز مستقل ترین و مقتدرترین و با ثبات ترین زمان خود را در دوران ها و قرن های اخیر طی می کند که این مهم ارتباط مستقیمی با ساختار حکومت آن دارد که محوریت آن ولایت است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: اهمیت محوریت ولایت در کشور به گونه ای است که دیگر نیاز به تبیین و روشنگری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه یک؛ شمخانی: همراهی ارتجاع، استکبار وصهیونیسم درشکل گیری گروههای افراطی(1)

نگاه یک؛ شمخانی: همراهی ارتجاع، استکبار وصهیونیسم درشکل گیری گروههای افراطی(1)