مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 23:052015-05-30سياسي

در قالب طرح ضیافت الهی انجام می شود ویزیت رایگان 25 پزشک در بابل


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت: طرح ویژه ویزیت رایگان با حضور 25 پزشک متخصص عمومی و تخصصی در قالب طرح ضیافت الهی در امامزاده قاسم بابل برگزار می شود.

- " در شهرستان بابل، از اجرای برنامه ضیافت الهی و نشاط معنوی در بقاع شاخص شهرستان بابل خبر داد و اظهار کرد: این برنامه از 26 خرداد تا 28 تیر در 25 بقاع شاخص این شهرستان برگزار می شود که در این طرح برگزاری برنامه ویژه ماه رمضان با حضور پنج مبلغ اعزامی از قم و 10 روحانی بومی در دستور کار قرار دارد.

وی از اجرای برنامه فرهنگی محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در مسجد محدثین بابل خبر داد و افزود: این محفل در دیگر بقاع شاخص نیز با حضور قاریان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بابل مراسم ترتیل خوانی در بقاع شاخص، اطعام دهی و عزاداری به مناسبت این ایام در بقاع شاخص، مراسم لیالی شب های قدر با برگزاری خیمه های معرفت و برنامه نیمه شعبان با طرح ویژه ویزیت رایگان با حضور 25 پزشک متخصص عمومی و تخصصی شامل 20 پزشک مرد و پنج پزشک زن در امامزاده قاسم بابل را از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی برشمرد.

این مسئول از اجرا طرح نشاط معنوی خبر داد و یادآور شد: طرح نشاط معنوی در بقاع شاخص شهرستان شامل امامزاده قاسم، امامزاده عبدالله، تکیه پیرعلم، امامزاده هادی و مهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قالب طرح ضیافت الهی انجام می شود ویزیت رایگان 25 پزشک در بابل

در قالب طرح ضیافت الهی انجام می شود ویزیت رایگان 25 پزشک در بابل