مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 22:402015-05-30سياسي

مدیرکل بهزیستی اردبیل: محوریت کار بهزیستی خدمت به محرومان است


محوریت کار بهزیستی خدمت به محرومان و گروه های آسیب پذیری است که قطعا این خدمات متنوع سلامت جامعه هدف را تامین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، رویا احمدیان امشب در مراسم جشن جشن بزرگ ولادت حضرت عباس در مرکز توانبخشی ونگهداری حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل اظهار کرد: حضرت عباس (ع) مظهر شجاعت، وفا، اخلاق و الگوی خاص برای تمامی مسلمانان است و همه ما باید از این بزرگواران تاسی گرفته و زندگی خود را مطابق با سیره معصومین وفق دهیم .

وی کار در مجموعه بهزیستی را کاری معنوی و الهی یاد کرد و گفت: کار در بهزیستی به فرموده مقام معظم رهبری عبادت است و تمام کسانی که در راستای خدمت به دلشکستگان و نیازمندان قدم برمی دارند بدانند که توجهات الهی همواره پشتیبان و همراه آنان در زندگی خواهد بود.

احمدیان اظهار کرد: در استان اردبیل افراد خیر و نیکوکار همیشه یار و یاور محرومان و دلشکستگان هستند به طوری که امروز شاهد احداث مرکز توانبخشی ویژه آقایان شماره دو در سطح استان می باشیم که به همت و تلاش خیران و در کنار آنها سازمان بهزیستی درحال احداث می باشد.

این مسئول بیان کرد: در سایه حمایت معنوی و مالی نیکوکاران تمامی مددجویان احساس امنیت و آرامش می کنند و این عنایت در پرتو ایمان و همدلی مردم شریف و ولایت مدار استان در عرصه های مختلف می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی اردبیل: محوریت کار بهزیستی خدمت به محرومان است

مدیرکل بهزیستی اردبیل: محوریت کار بهزیستی خدمت به محرومان است