مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 22:102015-05-30بين الملل

14 فوریه بحرین خواستار تشکیل نیروهای مردمی برای مقابله با داعش شد


ائتلاف 14 فوریه بحرین ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مسجد امام حسین(ع) در دمام، خواستار تکیل کمیته های مردمی برای مقابله با داعش شد.

- " به نقل از العالم، ائتلاف 14 فوریه بحرین ضمن محکوم کردن حمله تروریستی روز جمعه به مسجد امام حسین(ع) در دمام، خواستار تکیل کمیته های مردمی برای مقابله با داعش شد.

ائتلاف 14 با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به نمازگزاران عربستانی، دولت ریاض را به دلیل حمایت از تروریست های تکفیری داعش مسئول این حمله دانست.

انقلابیون بحرین با اشاره به اینکه دولت ریاض به دلیل حمایت از تروریست ها را در حال وارد کردن منطقه به عصر جاهلیت است، تاکید کرد که مردم در شرق عربستان برای حمایت از امنیتشان نیاز به تشکیل کمیته های مردمی دارند.

14 فوریه وظیفه این گروه های مردمی را حمایت از جان مردم و نمازگزاران در مساجد عنوان کرده است و تصریح کرد که بحرین هم از خطر داعش در امان نیست چرا که بسیاری از رهبران داعش از اعضای ارتش آل خلیفه هستند.

این بیانیه در شرایطی صادر شد که که طی دو هفته گذشته وقوع دو بمب گذاری در دو مسجد امام علی(ع) و امام حسین(ع) در قطیف و دمام منجر به کشته شدن دستکم 26 نفر نفر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 فوریه بحرین خواستار تشکیل نیروهای مردمی برای مقابله با داعش شد

14 فوریه بحرین خواستار تشکیل نیروهای مردمی برای مقابله با داعش شد