مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 19:202015-05-30سياسي

برپایی جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در حرم مطهر رضوی


جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) ، در مشهد و سایر شهرهای خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، این مراسم با حضور عاشقان، دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مساجد، تکایا، حسینیه ها و محافل دینی مشهد و سایر شهرستانهای استان برگزار و ذاکران به مولودی خوانی و واعظین به شرح ویژگی ها و سیره آن حضرت پرداختند.

همچنین این مراسم ساعاتی قبل از شروع نماز ظهر و عصر با حضور جمع کثیری از زائران و مجاوران علی ‏بن‏ موسی‏ الرضا(ع) در رواق بزرگ امام خمینی برگزار شد.

سخنران این مراسم در تبیین مقام والای حضرت علی اکبر(ع) گفت: فرزند برومند امام حسین (ع) در مکتب جدش امیرالمومنین (ع) و در دامن مهرانگیز پدرش، امام حسین(ع) در مدینه و کوفه رشد و کمال یافت و حضرت برای آموزش قرآن و معارف اسلامی و نیز آگاهی یافتن پسرشان از اطلاعات سیاسی و اجتماعی روز، تلاش بسیاری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان اینکه کمالات انسانی حضرت علی اکبر (ع) با وجود جوانی، همگان را در مقابل ایشان به تعظیم وامی داشت، افزود: این فرزند برومند حسین بن علی (ع) در ماجرای عاشورا و دفاع از ارزشهای اسلامی لحظه ای پدر را تنها نگذاشت و دوشادوش ایشان و عمویشان حضرت عباس(ع)، با دشمنان مبارزه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در حرم مطهر رضوی

برپایی جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در حرم مطهر رضوی