مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 16:252015-05-30دانش

نخستین همایش آموزش ترجمه بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی پرند برگزار شد


نخستین همایش آموزش ترجمه بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد.

- " از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، به همت حوزه معاونت پژوهش و دانشکده علوم انسانی این واحد و گروه زبان انگلیسی، همایش یک روزه آموزش ترجمه (TeachTrans-1) با حضور جمعی از صاحب نظران علمی و ادبی، استادان داخلی و خارجی و دانشجویان در سالن همایش های علامه طباطبایی واحد پرند برگزار شد.

در ابتدای مراسم سعید ذاکربستان آباد معاون پژوهش دانشگاه ضمن خیرمقدم و تشکر از برگزارکنندگان همایش با بیان اینکه امروزه ترجمه و آموزش زبان انگلیسی در جامعه ما جایگاه ویژه ای یافته است، گفت: والاترین تجلی گاه فرهنگ مردم زبان است و تلاش داریم با بهره گیری از استادان و مشارکت گروه های مختلف نسبت به تداوم این همایش ها اقدام کنیم.

رضا رستمی رییس دانشکده علوم انسانی و دبیر اجرایی این همایش، نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان، هدف از برگزاری این همایش را کمک به رشد و تعالی زبان انگلیسی و آشنایی دانشجویان و پژوهشگران حوزه آموزش زبان انگلیسی با روش های تدریس، ترجمه، مهارت در نوشتن مقاله عنوان کرد.

مدیر گروه زبان انگلیسی و دبیر علمی همایش آموزش ترجمه نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از استقبال خوب، محورها و برنامه های علمی این همایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش آموزش ترجمه بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی پرند برگزار شد

نخستین همایش آموزش ترجمه بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی پرند برگزار شد