مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 13:352015-05-30سياسي

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر: مأموریت مهم سپاه مسائل فرهنگی است


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بابیان اینکه امروز مهم ترین مأموریت سپاه در مسائل فرهنگی است، گفت: سپاه امام صادق (ع) آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید سخت از سوی دشمنان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از بوشهر، فتح الله جمیری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: در زمینهٔ مقابله با تهدیدات سخت دشمن، سپاه امام صادق با گردان های امام حسین و تیپ پیاده امام صادق، آمادگی کامل برای بازدارندگی و مقابله با دشمنان دارد.

وی بیان داشت: همچنین در زمینهٔ تهدیدات نیمه سخت دشمنان، با همکاری سپاه، نیروهای انتظامی و امنیتی، این مأموریت در موضوعات امنیتی در حال سپری شدن است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: عمده مأموریت سپاه، امروز مسائل فرهنگی است و تمامی نواحی مقاومت سپاه در استان بوشهر اولویت کاریشان امور فرهنگی است.

جمیری بیان کرد: با توجه به رویکرد دشمن که در بحث ناتو، شبیخون و تهاجم فرهنگی است، امروز مأموریت سپاه نیز روی این محورها پیگیری و دنبال می شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز مهم ترین مأموریت سپاه در مسائل فرهنگی است، اظهار داشت: با این وجود سپاه امام صادق (ع) آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید سخت از سوی دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر: مأموریت مهم سپاه مسائل فرهنگی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر: مأموریت مهم سپاه مسائل فرهنگی است