مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 11:402015-05-30سياسي

رییس کل دادگستری کرمان: بخشی از اموال بیمه توسعه در کرمان توقیف شد


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه بیمه توسعه مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: بخشی از اموال بیمه توسعه در استان کرمان به منظور وصول مطالبات مردم توقیف شده است.

- " از کرمان، یدالله موحد پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان قضایی، اجرایی و.

استان کرمان با مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور اظهار داشت: قانون اصلاح بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث یکی از قوانین ارزشمند است و با تصویب این قانون تحولاتی در حوزه بیمه و جبران خسارت های مالی و بدنی روی داد.

وی بیان داشت: رویکرد نخست قانون اصلاح بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث، جبران خسارت های مالی و بدنی اشخاص ثالث ناشی از حوادث رانندگی است.

این مقام قضایی همچنین کاهش جمعیت کیفری که در زندان های کشور به سر می برند و معضل و مشکل جدی برای کشور ایجاد می کنند را از دیگر رویکردهای قانون اصلاح بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث برشمرد.

موحد با اشاره به اینکه ساز و کارهایی در قانون اصلاح بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث پیش بینی شده است، اضافه کرد: یکی از ساز و کارهای قانون مذکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری کرمان: بخشی از اموال بیمه توسعه در کرمان توقیف شد

رییس کل دادگستری کرمان: بخشی از اموال بیمه توسعه در کرمان توقیف شد