مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 09:402015-05-30حوادث

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت کشف 471 کیلوگرم مواد مخدر در فارس


مأموران انتظامی استان فارس با انجام چند عملیات جداگانه طی 24 ساعت گذشته، 471 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

- " از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی این استان در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی هرمود عباس شهرستان لارستان هنگام گشت زنی در جاده زاهدمحمود به یک خودروی نیسان که حامل پنج گوساله بود، مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

سردار احمدعلی گودرزی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو 148 کیلوگرم تریاک که در کف خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب نیز مطلع شدند مقداری مواد مخدر در یک باغ دپو شده است که بلافاصله مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بررسی های بیشتر 245 کیلوگرم حشیش که در این باغ و زیر خاک مدفون و با خار و خاشاک پوشانده شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در محل کشف مواد مخدر هیچ کسی حضور نداشت، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری صاحبان این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

سردار گودرزی افزود: همچنین مأموران ایستگاه بازرسی قلاتویه شهرستان داراب نیز با توقیف یک خودرو رانا، 29 کیلو و 500 گرم تریاک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت کشف 471 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت کشف 471 کیلوگرم مواد مخدر در فارس