مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 09:302015-05-30اقتصادي

حمایت دولت از واحدهای تولیدی روستایی


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از طرح حمایت دولت از واحدهای تولیدی روستایی که به صورت مشارکتی فعالیت می کنند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای رضوی در حاشیه جلسه با مدیران کل دفاتر روستایی استانداری ها و مدیران صندوق های کارآفرینی امید در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح خانوارهای روستایی می توانند با تشکیل یک شرکت، 4 برابر آورده خود از دولت وام با کارمزد 3 درصد دریافت کنند.

وی افزود: روستاهای مرزی نیز می توانند 9 برابر آورده خود وام بدون کارمزد بگیرند.

رضوی گفت: وثیقه وام های اعطایی نیز کارت یارانه روستاییان خواهد بود.

وی درباره اولویت طرح های روستایی افزود: هیچ طرحی دارای اولویت نیست و هر کدام از طرح ها که موجب اشتغال پایدار در روستا شود مورد حمایت دولت قرار می گیرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: دولت برای اجرایی شدن این طرح هزار و 500 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است.

رضوی افزود: ما باید براساس برنامه ششم توسعه به رشد اقتصادی 8 درصد برسیم و مادامی که مردم در فعالیت های اقتصادی حضور پیدا نکنند رسیدن به نرخ رشد بیش از 4 درصد نیز ممکن نخواهد بود.

وی درآمد اندک و شغل نامناسب را از بزرگترین علل مهاجرت روستاییان به شهرها دانست و گفت: دولت بنا ندارد پول نذری به مردم بدهد بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از واحدهای تولیدی روستایی

حمایت دولت از واحدهای تولیدی روستایی