مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 08:452015-05-30فناوري

بزرگ ترین تفاوت میان رویکرد و نگاه استیو جابز و بیل گیتس


تاکنون در مورد این دو شخصیت برجسته دنیای فناوری اطلاعات ، داستان های زیادی گفته شده که برخی از آنها کاملا حقیقت داشته و برخی دیگر تا حد زیادی آلوده به اغراق و بزرگ نمایی بوده است.

- رقابت اپل و مایکروسافت، همواره برای بسیاری از افراد جالب توجه بوده و طرفداران گیتس و جابز همیشه سعی در نشان دادن برتری ها، به گونه های متفات بوده اند؛ اما شاید هیچ کس به اندازه استیو وزنیاک از بنیانگذاران اپل که به خوبی و از نزدیک با این دو شخصیت آشنا بوده است، نمی تواند تفاوت بین گیتس و جابز را بیان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک استیو وزنیاک از دوستان نزدیک به استیو جابز و از بنیانگذاران اولیه شرکت اپل است و او را نابغه پشت پرده اپل می دانند.

او کسی است که بصیرت و الهام های استیو جابز را به دنیای واقعی آورد و شخصیتی است که به خوبی در این سال های متمادی با بیل گیتس و استیو جابز آشنا بوده است.

به واسطه همین امر، شاید وی را باید ارجح ترین و معتبر ترین فرد برای بیان دیدگاه در مورد شخصیت استیو جابز و همچنین بیل گیتس، نوع نگاه و رویکرد آنها به کسب و کار و رهیافت آنها به دنیای فناوری اطلاعات قلمداد کرد.

استیو وزنیاک در مصاحبه با شبکه تلویزیونی National Geographic و در برنامه نابغه آمریکایی این شبکه، سعی کرد از دیدگاه خود، مهمترین وجه تمایز استیو جابز و بیل گیتس را تشریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین تفاوت میان رویکرد و نگاه استیو جابز و بیل گیتس

بزرگ ترین تفاوت میان رویکرد و نگاه استیو جابز و بیل گیتس