مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 04:302015-05-30سياسي

استاندار زنجان: استانی شدن انتخابات تفکرات ملی را در مجلس تقویت می کند


استاندار زنجان استانی شدن انتخابات را یک ارتقای کیفیت در نمایندگان مجلس دانست و گفت: با استانی شدن انتخابات تفکر ملی در مجلس تقویت می شود.

- جمشید انصاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به وقایع روی داده در شهر زنجان به لحاظ به تصرف در آمدن زمین ها برای احداث باغ شهر اظهار داشت: این نوع برنامه ریزی موجب شده تا شهر زنجان دیگر ظرفیتی برای احداث واحد صنعتی در اغلب مسیرها نداشته باشد.

وی با بیان اینکه محور ایجرود تا خروجی و محور تهران تا کیلومتر 19 دیگر زمینی برای واگذاری ندارد، اضافه کرد: همشهریان زنجانی همه زمین های این محورها را به عنوان باغ شهر تصرف کرده اند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه برای مسئولان استان محل قرار گرفتن واحد صنعتی تفاوتی نمی کند، تصریح کرد: ولی زنجان فقط در دو محور دندی و تبریز یعنی جنوب و شرق زنجان ظرفیت احداث واحد صنعتی دارد.

‎وی در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت شرکت فولاد سهند زنجان گفت: این واحد تولیدی هنوز در مرحله آزمایشی خود است و به بهره برداری نرسیده است.

وی به درخواست های روی داده در فضاهای مجازی برای انجام برخی تجمعات اشاره کرد و افزود: تصور داشتن نمایندگی برای این گروه ها یک خطای محاسباتی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: استانی شدن انتخابات تفکرات ملی را در مجلس تقویت می کند

استاندار زنجان: استانی شدن انتخابات تفکرات ملی را در مجلس تقویت می کند