مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 02:122015-05-29فرهنگي

بیلبوردی که رویش تبلیغ شده نجس است!


8 خرداد 1394 نقد و بررسی طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» فتولینک عکاسی - ناصر فکوهی گفت: ما میلیون ها فضای مرده ی شهری به جز بیلبوردها داریم که می توانیم از آن ها به عنوان محل وقوع هنر استفاده کنیم.

فقط باید ترس ها و فوبیا های مان را کنار بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، نشست نقد و بررسی طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر با حضور منتقدان هنری و اساتید دانشگاه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این نشست نظرات مثبت و منفی نسبت به این طرح بیان شد که براساس آن در مدت 10 روز، 1600 سازه ی تبلیغاتی آثاری از هنرمندان ایرانی و خارجی از دوره های مختلف هنری را به نمایش گذاشتند.

این نشست بدون حاشیه هم نبود و بیشتر سوال های مطرح شده توسط خبرنگاران بی پاسخ گذاشته شد.

یک محصول گفتمانی در سطح شهر فرزان سجودی - زبان شناس و استاد دانشگاه - با بیان این که در این طرح، کلاژ هایی از همه دنیا با جدا شدن از بافت اصلی هنر، در یک مکان دیگر نسبت به جایگاه اصلی شان قرار گرفتند، اظهار کرد: دو راه برای تحلیل این اتفاق وجود دارد؛ یکی این که این طرح را یک رخداد پست مدرن بدانیم.

در واقع کلیت این اتفاق را بدون اجزای آن یعنی کلاژ بودن، هجو شدن و تقلبی بودن آثار در نظر بگیریم و به آن به عنوان اتفاقی نگاه کنیم که در دنیا بی نظیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیلبوردی که رویش تبلیغ شده نجس است!

بیلبوردی که رویش تبلیغ شده نجس است!