مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 00:452015-05-29ورزشي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 8خرداد


شما یک بار در مذاکره با دشمن به بن بست رسیدید؛ مصرف بنزین صعودی شد و طارمی 4 پیشنهاد خارجی دارد؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: پیش از بازی ما با الاهلی در ورزشگاه سرود ملی عربستان پخش شد و نمی دانم چرا آنها این کار را انجام دادند.

رونمایی از گزاره برگ ملت ایران با امضای خانواده شهدای هسته ای و 17317 حقوقدان/ 6 اصل بنیادین و ضرورت لغو یکجا و همزمان تمام تحریمها" گزاره برگ مردمی ملت ایران برای مذاکرات هسته ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره کننده است، با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.

شما یک بار در مذاکره با دشمن به بن بست رسیدید/ با تکرار اشتباه تاریخ ساز نشوید" پدر شهید احمدی روشن خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: شما یک بار مذاکره با دشمن را تجربه کردید و به بن بست رسیدید پس باید بدانید با یک دشمن کلاهبردار و دروغگو نمی توانید به نتیجه برسید.

طارمی 4 پیشنهاد خارجی دارد/مسئولان القادسیه دوشنبه به تهران می آیند" مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاداتی از دو تیم اروپایی و دو تیم از حوزه خلیج فارس روبرو شده است.

مصرف بنزین صعودی شد/ سهمیه بندی بنزین آزاد راه حلی برای کنترل قاچاق" با تصمیم دولت یازدهم مبنی بر تک نرخی کردن بنزین مصرف این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 8خرداد

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 8خرداد