مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 23:102015-05-29بين الملل

دولت سوریه تمرکز خود را بر دفاع از دمشق خواهد گذاشت؟


در حالی که با تصرف شهر اریحا توسط جبهه النصره و جیش الفتح، ارتش سوریه آخرین مواضع خود را در استان ادلب از دست می دهد، سرنوشت دیرالزور به عنوان آخرین پایگاه ارتش در شرق سوریه و نیز آینده درگیری ها در استان حمص در کانون گمانه زنی ها در باره آینده جنگ در سوریه قرار دارد.

- کد خبر: 504455 تاریخ انتشار: 09 خرداد 1394 - 00:09 - 30 May 2015 تنها یک هفته بعد از تصرف فرودگاه نظامی بزرگ پالمیرا توسط داعش و به دست آوردن انبارهای بزرگ تسلیحاتی ارتش سوریه توسط این گروه تروریستی، رسانه های صهیونیستی مدعی هستند که دولت سوریه روند تخلیه فرودگاه نظامی دیرالزور را آغاز کرده است و در صورت اشغال فرودگاه نظامی T4 توسط داعشی ها، سه فرودگاه مهم سوریه در فاصله کوتاهی به دست داعش خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وبسایت اسراییلی دبکا، عقب نشینی احتمالی ارتش سوریه از فرودگاه دیرالزور باعث از دست رفتن آخرین پایگاه مهم ارتش سوریه در شرق این کشور خواهد شد که تاکنون امکان حمله جنگنده بمب افکن های ارتش سوریه به داعش در شمال شرقی سوریه و استان الانبار عراق را فراهم می کرده است.

بنا به ادعای دبکا، از دست رفتن فرودگاه دیرالزور بدان معنا است که ارتش سوریه نیروی نظامی کافی برای این که همزمان جبهه های نبرد خود با مخالفان و نیز حفاظت از فرودگاه های نظامی را تامین نیرو کند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سوریه تمرکز خود را بر دفاع از دمشق خواهد گذاشت؟

دولت سوریه تمرکز خود را بر دفاع از دمشق خواهد گذاشت؟