مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 23:002015-05-29سياسي

اظهار نگرانی شدید قدرت های ریز و درشت از پیروزی جمهوری اسلامی!


در پی پیروزی های عظیم نیروهای اسلام در عملیات بیت المقدس موجی از نگرانی و اضطراب محافل ضد انقلاب جهانی را در برگرفت و هر کدام به نحوی نگرانی خود را از گسترش و قدرت اسلام انقلابی ابراز داشتند .

- رخدادهای9 خرداد 1361 چکیده در پی پیروزی های عظیم نیروهای اسلام در عملیات بیت المقدس موجی از نگرانی و اضطراب محافل ضد انقلاب جهانی را در برگرفت و هر کدام به نحوی نگرانی خود را از گسترش و قدرت اسلام انقلابی ابراز داشتند .

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه نخست وزیر خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس مبنی بر معرفی دو وزیر جدید قرائت شد.

روابط عمومی وزارت کار اعلام کرد : توزیع مجدد کوپن کالاهای اساسی از 11 خرداد ماه به مدت 10 روز همزمان در تهران و سراسر کشور انجام می شود .

مهندس بهزاد نبوی وزیر مشاور در امور اجرایی و سرپرست ستاد بسیج اقتصادی کشور دیروز به همراه اعضای این ستاد به حضور امام خمینی رهبر انقلاب رسیدند .

امام در این دیدار از ما خواستند که همچون گذشته به خدمات خود ادامه داده و تا آن جایی که می توانیم بیشتر در خط محرومین و مستضعفین عمل کنیم .

میزان ذخائر ذغال سنگ مرغوب مورد نیاز کارخانه ذوب آهن ایران در مناطق طبس و نای بند مزینان و پروده واقع در جنوب استان خراسان بالغ بر یک میلیارد تن بر آورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نگرانی شدید قدرت های ریز و درشت از پیروزی جمهوری اسلامی!

اظهار نگرانی شدید قدرت های ریز و درشت از پیروزی جمهوری اسلامی!