مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 17:452015-05-29اقتصادي

افزایش 11 درصدی صادرات فرش از استان اصفهان


صادرات فرش از استان اصفهان امسال بیش از 11 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مدیرکل گمرک استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ، یک میلیون و 938 هزار تن فرش از گمرک استان اصفهان به خارج ازکشور صادر شده است .

آقای احمدی ونهری با اشاره به اینکه صادرات فرش امسال از گمرک اصفهان 20 میلیون و 346 هزار دلار ارزآوری داشته است افزود: این میزان درآمدزایی نسبت به مدت مشابه پارسال ، بیش از 11 درصد افزایش داشت .

وی گفت: در سال 93 در مجموع به ارزشی معادل 182 میلیون دلار فرش از گمرکات استان اصفهان صادر شد که سهم فرش دستباف 21 میلیون دلار و فرش ماشینی 161 میلیون دلار بود .

مدیرکل گمرک استان اصفهان ارزش دلاری صادرات فرش را در 2ماهه سال 93، 18 میلیون و 50 هزار دلار اعلام کرد و افزود : صادرات کالا از گمرکات استان اصفهان در 2ماهه امسال بیش از 166 میلیون دلار ارزآوری داشته است.

آقای احمدی کشورهای عراق ، امارات ، افغانستان ، و پاکستان و ترکیه وکشورهای حاشیه خلیج فارس را عمده ترین واردکنندگان فرش از استان اصفهان برشمرد و افزود: آهن آلات و فولاد و چدن ، فرآوردهای نفتی و فرش ماشینی و دستباف عمده ترین اقلام صادراتی گمرکات استان اصفهان در این مدت بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 11 درصدی صادرات فرش از استان اصفهان

افزایش 11 درصدی صادرات فرش از استان اصفهان