مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 15:252015-05-29سياسي

امام جمعه نیر: گزینه روی میز ملت ایران تحقیر استکبار است


گزینه روی میز جمهوری اسلامی ایران تحقیر استکبار جهانی با تمام یال و کوپالش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، حجت الاسلام میکاییل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: استکبار جهانی مدام از گزینه های نظامی و غیرنظامی روی میز صحبت می کند که ادعاهای آنها شبیه به خنده و ادعاهای چوپان دروغگوست چرا که استکبار جهانی جز بیان مطالب غیرواقعی هیچ راهی را برای خود باز نگذاشتند.

وی به مسئله هسته ای و برخی از اظهارات گستاخانه غربی ها مبنی بر بازدید از مراکز هسته ای و مصاحبه با دانشمندان هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی ما با درایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت استقلال طلب هرگز اجازه وقوع چنین اقدام و حرکتی را نمی دهد.

امام جمعه نیر افزود: ما در بحث هسته ای از حق و حقوقمان کوتاه نمی آییم و قطعاً هیچ یک از مسئولان نیز به دنبال سازش و یا طرح مسائل غیر واقع بینانه نیستند.

مقدسی با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان تصریح کرد: جوانان ما باید آن حضرت را الگو و اسوه خود قرار دهند تا از فرصت های جوانی به بهترین شکل بهره بگیرند.

وی از جوانان به عنوان سرمایه های واقعی یاد کرد و ادامه داد: مسئولان امر باید با برنامه ریزی درست از توان بالای جوانان در آبادانی و سر زندگی این کشور استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نیر: گزینه روی میز ملت ایران تحقیر استکبار است

امام جمعه نیر: گزینه روی میز ملت ایران تحقیر استکبار است