مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 14:352015-05-29اقتصادي

با حضور وزیر نیرو بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان افتتاح شد


بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

- " از آبادان، مدیرعامل شرکت توسعه برق ایران در آیین بهره برداری از این طرح در سخنانی اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی وزارت نیرو تقویت و پایداری شبکه های برق و در عین حال صرفه جویی در سوخت است.

وی در ادامه به افزایش میزان تولید برق در مناطق مرزی به ویژه خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: با افزایش میزان تولید برق زمینه برای صادرات آن به کشورهای همجوار فراهم می شود.

مجید صالحی در عین حال گفت: اولویت اول وزارت نیرو تامین برق مورد نیاز داخل و در صورتی که در نیاز داخل مشکلی نداشته باشیم صادرات پیگیری می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پروژه بخار نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه بیش از 50 درصد در مصرف سوخت این نیروگاه صرفه جویی شد.

مدیرعامل شرکت توسعه برق ایران خاطرنشان کرد: با افتتاح واحدهای بخش بخار شامل دو واحد 160 مگاواتی به ظرفیت کل 320 مگاوات است، ظرفیت تولید برق این نیروگاه به 815 مگاوات رسید.

انتهای پیام/2329/گ20 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور وزیر نیرو بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان افتتاح شد

با حضور وزیر نیرو بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان افتتاح شد