مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 13:202015-05-29سياسي

امام جمعه یاسوج: موضوع هسته ای ایران در صورت زیاده خواهی غرب به حالت اول برمی گردد


موضوع هسته ای ایران در صورت زیاده خوای همانند مصاحبه با دانشمندان به حالت اول خود برمی گردد.

- " از یاسوج، آیت الله سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دوباره به مناسبت اعیاد شعبانیه از جمله تولد حضرت علی اکبر و روز جوان و همچنین تبریک نیمه شعبان روز ولادت حضرت صاحب الامر(عج) اظهار کرد: روزهایی باشکوه در پیش رو داریم که لازم است از فیوضات آن ها بهره لازم را ببریم.

وی گفت: علاوه بر این روزها در خرداد و روزهای آینده مناسبت های بزرگ دیگری از جمله روز تاریخی 15 خرداد و همچنین روز تلخ 14 خرداد را در پیش خواهیم داشت.

حسینی با بیان این که روز 15 خرداد برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط است، اظهار کرد: این روز مقدمه ای بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه مرکز استان با تأکید بر این که سخنرانی تاریخی امام راحل در روز 15 خرداد سال 42 مقدمه ای برای ادامه نهضت و پیروزی ها آینده شد، تصریح کرد: باید از آن روز الگو بگیریم تا بتوانیم در مقابل حوادث و بحران ها سربلند باشیم.

حسینی در خطبه نخست با اشاره به این که در روز قیامت گواهانی هستند که علیه و یا به نفع انسان شهادت می دهند از 6 دسته شهود در روز قیامت سخن به میان آورد که هر یک این کارهای خوب و بد را شهادت خواهند داد و اولین و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یاسوج: موضوع هسته ای ایران در صورت زیاده خواهی غرب به حالت اول برمی گردد

امام جمعه یاسوج: موضوع هسته ای ایران در صورت زیاده خواهی غرب به حالت اول برمی گردد