مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 11:162015-05-29سياسي

امام(ره) به گروه خاصی وابستگی نداشتند/ «وحدت»؛ اصل مهم و ضروری در گفتمان امام


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حاشیه حضور سیدحسن خمینی نوه امام راحل در گرگان، گفت: امام به هیچ گروه خاصی تعلق نداشتند و انقلاب ایشان انقلابی مردمی بود.

- علی نجفی نژاد در حاشیه حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی در گرگان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو "با اشاره حضور مردم در استقبال از نوه امام راحل (قدس سره)، گفت: به نظرم مردم عاشق امامشان هستند و طبیعتا اگر حضوری هم دارند به خاطر ایثارگری ها و زحماتی است که امام (ره) برای این انقلاب پرشکوه کشیده اند از این رو هر فرد و شخصی که منسوب به بیت امام، خط امام و رهبری باشد مردم از آن استقبال می کنند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تأکید کرد: حضور مردم حضور گرمی به یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی در بخشی از صحبت هایش به نکته ای در سخنرانی سیدحسن خمینی در مصلی شهر گرگان مبنی بر اینکه امام به هیچ گروه خاصی تعلق نداشتند و انقلاب ایشان یک انقلاب مردمی بود اشاره کرد و ابراز داشت: امام بنیانگذار نظام بودند و بر اساس وحدت مردم، همه گروه ها، همه تفکرات و همه اقشار انقلاب را به پیروزی رساندند.

نجفی نژاد وحدت و توجه به همه ی مردم را استراتژی امام دانست و تصریح کرد: به حق در ادامه راه بحث وحدت در جهت حفظ و تحقق آرمان های امام یک اصل مهم و ضروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام(ره) به گروه خاصی وابستگی نداشتند/ «وحدت»؛ اصل مهم و ضروری در گفتمان امام

امام(ره) به گروه خاصی وابستگی نداشتند/ «وحدت»؛ اصل مهم و ضروری در گفتمان امام