مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 08:452015-05-29فرهنگي

بازیگر ایرانی در فهرست 10 خوش پوش برتر دنیا


در لیست خوش قیافه و خوش پوش ترین بازیگران مرد جهان به انتخاب styllish، بازیگران مطرحی همچون هیو جکمن، آرجون رامپال، ویلیام لوی و جرارد باتلر در کنار بهرام رادان حضور دارند.

- وب سایت تخصصی styllish که در حوزه مد فعالیت می کند، به تازگی در یک رده بندی باعنوان خوش قیافه و خوش پوش ترین بازیگران مرد جهان به صورت تخصصی به انتخاب بهترین ها پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، این رسانه لاکچری آمریکایی به صورت دقیق و با در نظر گرفتن بازیگران تمام دنیا پس از مدت ها پژوهش به انتخاب 10 نفر نهایی رسیده است.

" در لیست نهایی، نماینده ای از ایران دیده می شود که در نوع خود کم سابقه به نظر می رسد.

بهرام رادان بازیگر سینمای ایران و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر، در لیست نهایی 10 بازیگر خوش قیافه و خوش پو ش مرد جهان از نگاه این رسانه قرار گرفته است و از نگاه این سایت تخصصی به عنوان پنجمین بازیگر مرد جهان انتخاب شده است.

styllish در توصیف رادان نوشته است: بهرام رادان بازیگر بین المللی ایرانی است.

او هنگام تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه به صورت هم زمان دوره های حرفه ای بازیگری را طی کرد و زمانی که بسیار جوان بود، اولین قرارداد رسمی اش در سینمای ایران را امضا کرد و به عنوان بازیگر نقش اصلی، در فیلم شور عشق بازی کرد؛ فیلمی که پس از اکرانش در سال 2000 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر ایرانی در فهرست 10 خوش پوش برتر دنیا

بازیگر ایرانی در فهرست 10 خوش پوش برتر دنیا