مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 23:352015-05-28سياسي

فریادها را بر سر آمریکا بزنیم نه ظریف!


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما باید هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم نه بر سر وزیر امور خارجه ایران گفت: امروز به دانش پیچیده هسته ای مسلط شدیم و این دانش از مغز متخصصان ما قابل حذف شدن نیست.

- علاء الدین بروجردی در حاشیه سفر به بهشهر در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه خبرهای ضد و نقیضی از حضور داعش در نزدیکی مرزهای ایران شنیده می شود و آیا این خبر را تأیید می کنید یا خیر، گفت: آنها خودشان بهتر می دانند که جرأت چنین کاری را ندارند تا به مرزهای ما نزدیک شوند.

وی اضافه کرد: البته ما آمادگی های لازم را در چنین مواقعی داریم و قبل از آنکه به 100 کیلومتری مرزهای ما نزدیک شوند، با آنها برخورد سختی می کنیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره کارنامه حضور آمریکا در عراق نیز اظهار کرد: کارنامه آمریکا در عراق شکست خورده است زیرا آنها حامی داعش بوده و نقش آمریکا و انگلیس در به وجود آوردن داعش حتمی است، از طرفی هم پیمانان آمریکا در منطقه به داعش کمک می کنند و جمهوری اسلامی ایران، عراق و سوریه با قاطعیت ایستاده اند و ان شاءالله این پروژه آمریکایی شکست خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریادها را بر سر آمریکا بزنیم نه ظریف!

فریادها را بر سر آمریکا بزنیم نه ظریف!