مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 22:452015-05-28بين الملل

خلبانان آمریکایی اجازه شلیک به داعش را ندارند


خلبانان نظامی آمریکا با انتقاد به برخی مقرراتی که فرماندهان این کشور در عملیات هوایی علیه گروه تروریستی داعش حاکم کرده اند، گفتند این مانع تراشی ها سبب شده با وجود در تیررس بودن تروریست ها، - به آنها اجازه شلیک داده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شمار زیادی از خلبانان نظامی آمریکا شکایت کرده اند که مقررات اداری دست و پاگیر موجب عدم موفقیت حملات هوایی علیه نیروهای داعش و کلافگی و دلزدگی آنها شده است.

یکی از این خلبانان که نام او فاش نشده به فاکس نیوز گفته است، موارد زیادی وجود داشته که گروهی از تروریست های داعش در تیررس ما بوده اند اما اجازه آغاز عملیات به ما داده نشد.

وی با بیان اینکه نیروهای این گروه تروریستی تاکنون جان افراد بیگناه زیادی را گرفته اند، افزود: تروریستها به دلیل اینکه مقررات دست و پاگیر نگذاشته آنها را از میان ببرم جان افراد بیگناه زیادی را گرفته اند و این سبب کلافگی و ناامیدی من می شود.

این رسانه آمریکایی به نقل از منابع مطلع نظامی نوشته است که در هر یک از عملیات هوایی علیه مواضع داعش، از زمان درخواست خلبان تا شلیک علیه اهداف مورد نظر، دستکم یک ساعت طول می کشد.

یکی از سخنگویان مرکز فرماندهی نیروی هوایی آمریکا این سخنان خلبانان را رد کرده و گفته است که بسته به پیچیدگی نوع عملیات و شرایط جغرافیایی، هر یک از این حملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبانان آمریکایی اجازه شلیک به داعش را ندارند

خلبانان آمریکایی اجازه شلیک به داعش را ندارند