مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 22:402015-05-28اجتماعي

احکام رتبه بندی معلمان از مهر ماه صادر می شود


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه بندی معلمان یک گام در راستای افزایش انگیزه است گفت: احکام رتبه بندی ها از ابتدای مهرماه 94 صادر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اصغر فانی امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که در سالن اجتماعات شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش در دولت یازدهم پنج سیاست را دنبال می کند که نخستین استراتژی در بحث ساماندهی نیروی انسانی است.

وی اظهار داشت: در وزارت آموزش و پرورش یک میلیون نفر نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستند که به درستی و اصولی توزیع نشده و این توزیع نادرست چه در بحث جغرافیایی و چه رشته و جنسیت مشاهده می شود.

وی ادامه داد: دومین سیاست ما توسعه مشارکت در آموزش و پرورش است که مردم، دولت و معلمان باید در آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند و تنها همکاری دولت و ملت می تواند آموزش و پرورش را به نتیجه مطلوب برساند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: سومین سیاست ما در آموزش و پرورش تمرکززدایی است که دیده می شود دستگاه های متمرکز قادر به استفاده از توان خود نیستند و خلاقیت و نوآوری در این دستگاه ها به شدت پایین است، بنابراین سعی بر تمرکززدایی در آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام رتبه بندی معلمان از مهر ماه صادر می شود

احکام رتبه بندی معلمان از مهر ماه صادر می شود