مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 19:002015-05-28سياسي

دیدار ظریف با رییس مجلس نمایندگان یونان


وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفر رسمی خود به یونان با رییس مجلس نمایندگان این کشور دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در ادامه سفر رسمی خود به یونان با خانم زوی کنستانتو پولو، رییس مجلس نمایندگان این کشور دیدار نمود.

دکتر ظریف در این دیدار با اشاره به اینکه تقویت روابط پارلمانی و همکاری های اقتصادی دو کشور مورد توجه و اهتمام جمهوری اسلامی ایران است، از دعوت دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از وی برای سفر به تهران خبر داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر تداوم مشاورت های سیاسی بین طرفین، تشکیل گروه دوستی پارلمانی بین دو کشور را، که بر تقویت مناسبات در سایر زمینه ها موثر خواهد بود، ضروری خواند.

دکتر ظریف با اشاره به استقبال مسئولین ذیربط دو کشور از برقراری خط مستقیم پروازی بین تهران و آتن گفت: ایجاد تسهیلات کنسولی و روادید امر مهمی در توسعه همکاری ها در حوزه صنعت گردشگری و افزایش رفت و آمد میان اتباع دو کشور است.

رییس مجلس نمایدگان یونان نیز در این دیدار تاکید کرد: با توجه به تمدن دیرینه دو کشور، زمینه های مشترک فراوانی را برای گسترش روابط میان دو ملت می توان یافت.

خانم کنستانتو پولو با تبریک به آقای لاریجانی برای انتخاب مجدد بعنوان رییس مجلس شورای اسلامی، از دعوت بعمل آمده برای سفر به تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ظریف با رییس مجلس نمایندگان یونان

دیدار ظریف با رییس مجلس نمایندگان یونان