مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 17:102015-05-28بين الملل

خبرنگار العالم:ارتش یمن پایگاه هوایی ملک خالد را با موشک هدف قرار داد


خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد؛ ارتش یمن در پاسخ به تجاوز مداوم عربستان سعودی، پایگاه هوایی ملک خالد نزدیک شهر خمیس مشیط واقع در جنوب شرق عربستان را هدف حملات موشکی قرار داد.

رانیا احمد در گزارشی گفت: ارتش یمن که از حمایت کمیته های انقلابی برخوردار است تصاویری از حمله سربازان یمنی به پایگاههای ارتش عربستان سعودی در چند منطقه مرزی را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: در پاسخ به تجاوز مداوم عربستان سعودی، ارتش یمن و کمیته های انقلابی پایگاههای نظامی عربستان در مرز دو کشور را با انواع موشک ها از جمله النجم الثاقب که تولید داخلی است به لرزه درآوردند.

وی در ادامه این مطلب افزود: ارتش به همراه کمیته های مردمی به پایگاه تویلق در استان جیزان یورش برد و سربازان سعودی تجهیزات و ابزار نظامی خود در این منطقه را جا گذاشته و پا به فرار گذاشتند.

وی افزود: ارتش و کمیته های انقلابی یمن همچنین پایگاه نظامی ام بی سی را با خمپاره و موشک هدف قرار دادند و تمامی استحکامات آن را ویران کردند به گونه ای که تمام محتویات نظامی در این پایگاه در شعله های آتش سوخت .

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین یک کامیون حامل سوخت عربستان که به سمت مراکز نظامی در منطقه مرزی عاکفه برای حمایت از نیروهای گارد مرزی در حرکت بود، هدف قرار دادند و آن را به آتش کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار العالم:ارتش یمن پایگاه هوایی ملک خالد را با موشک هدف قرار داد

خبرنگار العالم:ارتش یمن پایگاه هوایی ملک خالد را با موشک هدف قرار داد