مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 17:052015-05-28بين الملل

بشار جعفری: مصاحبه الجزیره با سرکرده جبهه النصره برای ترویج تروریسم انجام شد


نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که مصاحبه شبکه قطری الجزیره با ابو محمد الجولانی سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره با هدف ترویج تروریسم و تهدید بیشر دولت و ملت سوریه صورت گرفته است.

- "، بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که مصاحبه ای که شبکه قطری الجزیره با ابومحمد الجولانی سرکرده جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه پخش کرده است، نقض آشکار قوانین سازمان ملل در مبارزه با تروریسم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، بشار جعفری در شورای امنیت تاکید کرد که مصاحبه الجزیره با الجولانی و پخش آن با هدف ترویج تروریسم و تهدید بیشر دولت و ملت سوریه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد که واضح است که قطر و حامیان تروریسم تلاش می کنند تا با پخش مصاحبه با الجولانی که در لیست سازمان تروریستی شورای امنیت قرار دارد، گروهک تروریستی جبهه النصره را کاملا تبرئه کنند.

ابومحمد الجولانی سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه اعلام کرد که دستوراتی از ایمن الظواهریی رهبر القاعده دریافت کرده مبنی بر اینکه مأموریت این گروهک در سوریه سرنگونی نظام بشار اسد رییس جمهور سوریه و متحدان آن مانند حزب الله است نه اینکه از سوریه به عنوان پایگاهی برای انجام حمله علیه غرب استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار جعفری: مصاحبه الجزیره با سرکرده جبهه النصره برای ترویج تروریسم انجام شد

بشار جعفری: مصاحبه الجزیره با سرکرده جبهه النصره برای ترویج تروریسم انجام شد