مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 16:352015-05-28ورزشي

توسط مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه برنامه های هفته جوان در کرمانشاه اعلام شد


مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه برنامه های این اداره کل را به مناسبت هفته جوان اعلام کرد.

- مجتبی جوهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری برنامه های متنوع اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته جوان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تقدیر از جوانان برتر استان را در 12 خردادماه با حضور جوانان و مسئولان اجرایی یکی از مهم ترین برنامه های هفته جوان اعلام کرد و گفت: برپایی ایستگاه جوانی به طور هم زمان در بوستان های شبدیز، بسیج و پارک شرقی از تاریخ هفتم الی نهم خردادماه سال جاری و تشکیل کمپ های مجازی جوانان منطقه ای در سه حوزه فرهنگی، ورزشی و آموزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته جوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی در هفته جوان اظهار کرد: این نشست ها در سه بخش خانواده، مهدویت و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری سه کارگاه با موضوع های کنترل خشم، خلاقیت، کارآفرینی و راه اندازی 9 بخش مشاوره در حوزه خانواده، روان شناسی و مسائل مذهبی برنامه های دیگر هفته جوان است.

این مسئول ساخت مستند جوانی در سه پارک پرتردد شهر کرمانشاه، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری نمادین ورزش های باستانی، اجرای بازی تاکرا با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه برنامه های هفته جوان در کرمانشاه اعلام شد

توسط مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه برنامه های هفته جوان در کرمانشاه اعلام شد