مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 15:052015-05-28سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: شهدا سنگربانان واقعی مدافع حرم هستند


شهدا به ویژه شهید سردار سرتیپ پاسدار عبدالله اسکندری سنگربانان واقعی حرم های اهل بیت (ع) هستند که در دفاع از حریم ولایت بهترین مرگ را انتخاب کرده اند.

- " از شیراز، حجت الاسلام علی شیرازی بعد از ظهر امروز در آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت شهید سردار عبدالله اسکندری در سخنانی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با اخلاص، ایمان، تقوا و از طریق مرگ سرخ جزو بندگان خاص خداوند هستند و اگر این مجاهدت ها در راه حفاظت حریم های مقدس نبود، اثری از حرم ها باقی نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در دوران دفاع مقدس، حافظت از حریم ولایت و رهبری ویژه اماکن مقدس که از سوی گروه های تکفیری در معرض تخریب هستند و نیز احیای ارزش های دینی و اسلامی از جمله ویژگی های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه نمونه بارز شهدای ولایت مرحوم شهید اسکندری است که به دست گروه های تکفیری و داعش به فیض شهادت رسید، افزود: این شهدا از خانواده، دیار و دیگر متعلقات دنیایی دست شسته و به دفاع از حرم های حضرت زینب (س)، امیر مومنان (ع) و نیز بارگاه حضرت امام حسین (ع)، امامین کاظمین و عسکریین پرداخته اند.

شیرازی تصریح کرد: شهدای حرم اجر دو شهید را دارند و اگر آنان درصحنه دفاع از حریم های ولایت و رهبری نبودند، امنیتی برای ایران اسلامی نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: شهدا سنگربانان واقعی مدافع حرم هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: شهدا سنگربانان واقعی مدافع حرم هستند