مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 14:362015-05-28سياسي

افخم: اراده ایران بر تقویت همکاری و تعامل، گفت وگو و مفاهمه با بلغارستان است


سخنگوی وزارت امور خارجه رفت و آمد و مبادله هیأت های رسانه ای بین تهران و صوفیه را ضامن شناخت بیشتر از ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر توصیف کرد و افزود: - اراده دولت ایران بر تقویت همکاری، تعامل ، گفت وگو و مفاهمه استوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبگزاری دانشجو " ؛ ماکسیم منچف رییس خبرگزاری رسمی بلغارستان بتا که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، با مرضیه افخم سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

افخم در این دیدار با اشاره به ظرفیت های خوب موجود در دو کشور ایران و بلغارستان، از تقویت و گسترش همکاری های رسانه ای و تبادل اطلاعات و اخبار بین دو کشور استقبال کرد.

وی تماس و همکاری میان رسانه های دو کشور را مکمل دیگر همکاری ها در حوزه های مختلف برشمرد و تبادل اخبار و گزارش های معتبر و مستند را برای استحکام و پایداری روابط مهم خواند.

افخم با اشاره به تحولات چند وجهی و بغرنج خاورمیانه، سیاست های جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مهم، تاثیرگذار و با ثبات در منطقه را مبتنی بر صلح، دوستی و همکاری بر پایه های تعامل سازنده توصیف کرد.

وی گفت: ایران مبارزه با افراط گرایی و تروریسم و بازگرداندن صلح و آرامش و فرونشاندن بحران های تحمیلی را بسیار مهم و ضروری می داند و همکاری جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افخم: اراده ایران بر تقویت همکاری و تعامل، گفت وگو و مفاهمه با بلغارستان است

افخم: اراده ایران بر تقویت همکاری و تعامل، گفت وگو و مفاهمه با بلغارستان است