مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 14:062015-05-28پزشكي

نخستین کنگره بین المللی تازه های گلوکوم در مشهد در حال برگزاری است


نخستین کنگره بین المللی تازه های گلوکوم با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی در بیمارستان خاتم الانبیاء مشهد در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" میرنقی موسوی امروز در نخستین سمینار بین المللی تازه های گلوکوم که در بیمارستان خاتم الانبیاء برگزار شد، بیان کرد: سمینارهای سالیانه بیمارستان تخصصی چشم که اکنون شاهد هشتمین دوره برگزاری آن با موضوع بیماری گلوکوم هستیم، در راستای دست یابی به تازه ترین علوم چشم پزشکی برگزار می شود.

وی با بیان این که بیماری گلوکوم یا آب سیاه شایع ترین دلیل نابینایی غیر قابل برگشت است، بیان کرد: در حال حاضر بین سه تا چهار درصد از جمعیت ایران مبتلا به بیماری گلوکوم هستند، در حالی که 90درصد این موارد ناشناخته می باشند.

رییس بیمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیاء با بیان این که متاسفانه در برخی کشورها مانند ایران به این بیماری کمتر پرداخته می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کنگره هایی باعث می شود تازه ترین یافته ها در زمینه بیماری گلوکوم و سایر بیماری های چشمی به تبادل افکار و انتقال تجربه ها بیانجامد.

موسوی در ادامه ضمن اشاره به این که در این کنگره متخصصانی از کشورهای آلمان، آمریکا و ایتالیا شرکت کرده اند، گفت: این کنگره تا هشتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره بین المللی تازه های گلوکوم در مشهد در حال برگزاری است

نخستین کنگره بین المللی تازه های گلوکوم در مشهد در حال برگزاری است