مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 13:202015-05-28سياسي

ظهر امروز نشست روحانیون و مبلغان زنجانی برگزار شد


نشست روحانیون و مبلغان استان زنجان با حضور مسئولان برگزار شد - " از زنجان، امام جمعه موقت زنجان ظهر امروز در نشست روحانیون و مبلغان زنجانی اظهار کرد: علم و دانش در زندگی بشری تاثیر بسزایی داشته و فواید متعددی دارد.

سید یعقوب موسوی با اشاره به نقش و جایگاه عالم در نزد خداوند بیان کرد: انسان ها در رتبه های مختلف از جمله عالم، متعلم و دانش پژوه، مستمع و شنونده علم جایگاه والایی نزد خداوند دارند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه انسان ها بر اساس جایگاهی که دارند در روز قیامت نزد خداوند حاضر خواهند شد، تصریح کرد: در این روز افراد عابد به علت عباداتی که انجام داده اند به بهشت می روند، اما علما علاوه بر ورود به بهشت قادر به شفاعت نیز خواهند بود چرا که این اجازه به آنها داده می شود.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه علما قائم مقام انبیا هستند، اضافه کرد: از این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که علم جایگاه والایی در دین دارد.

وی با تاکید بر کسب علم و دانش و آموزش این موضوع به فرزندان بیان کرد: آموختن علم موجب تحمل سختی هایی می شود، اما باید این را درک کرد که برای موفقیت در یک امر باید تلاش کرد.

موسوی با تاکید بر اینکه انسان در پرتو سختی ها به کمال می ‎رسد، افزود: همانطور که در آیات قرآنی نیز به آن اشاره شده است، خداوند پس از تحمل سختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهر امروز نشست روحانیون و مبلغان زنجانی برگزار شد

ظهر امروز نشست روحانیون و مبلغان زنجانی برگزار شد