مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 13:152015-05-28سياسي

استاندار خراسان رضوی: زنده نگه داشتن یاد شهدا، پاسداری از خون آنهاست


امروز پاسداری از خون پاک شهیدان در واقع زنده نگهداشتن یاد و نام آنان است.

- " از کاشمر، استاندار خراسان رضوی پیامی به نخستین یادواره امیران و 180 شهید شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن با عنوان سرو قامتان ترشیز صادر کرد.

در این پیام آمده است: امروزه سخن درباره دفاع مقدس به سخن از تاریخ و هویت فرهنگی یک ملت مبدل شده است چرا که دفاع مقدس همه هویت ما را به صورت حماسه باشکوه و ماندگار تجسم بخشیده است.

این پیام می افزاید: امروز پاسداری از خون پاک شهیدان در واقع زنده نگهداشتن یاد و نام آنان است که باید در جامعه طنین انداز شود و کردار و رفتار، نگاه و اندیشه ما بویژه با نسل جوان و نوجوان متاثر از خون پربرکت عزیزان شهید باشد و نسل آینده نیز نام شهید و فرهنگ شهادت را در اولویت قرار دهند.

رشیدیان در این پیام تصریح می کند: حماسه دفاع مقدس به عنوان قطعه برجسته درخشنده از تاریخ پرفراز و نشیب سرزمین ایران اسلامی، فصلی خواندنی و به یادماندنی از اوج ایمان، رشادت، فداکاری و پایمردی شهیدان والامقام، مردان سلحشور و زنان قهرمان با فرهنگ ایران اسلامی هویت یافته است.

استاندار خراسان رضوی در این پیام تأکید کرده است: سخن گفتن از سلحشورانی که با تکیه بر عشق، اخلاص و ایمان راسخ به سمت خطیرترین و حیاتی ترین آوردگاه های حق علیه باطل شتافتند و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: زنده نگه داشتن یاد شهدا، پاسداری از خون آنهاست

استاندار خراسان رضوی: زنده نگه داشتن یاد شهدا، پاسداری از خون آنهاست