مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 13:052015-05-28پزشكي

فرماندار قروه: طرح تحول نظام سلامت حرکت در مسیر حفظ شأن پزشک و کرامت بیمار است


طرح تحول نظام سلامت، حرکتی شایسته در مسیر حفظ شأن و جایگاه پزشکان و نیز تکریم حرمت بیماران است.

- " از قروه، شعبان سپهر در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که ظهر امروز در سالن اجتماعات بیمارستان شهید بهشتی قروه انجام شد، اظهار داشت: مسئولیت امانتی الهی است که این بار امانت در آموزه های دینی نیز از جایگاه والایی برخوردار است و کسانی که این بار را بر دوش می کشند باید به سلامت آن را به سر منزل مقصود برسانند چرا که درباره هر ذره آن باید محاسبه شوند.

وی با بیان اینکه پزشکی شغلی شریف است، تصریح کرد: شرافت این شغل به واسطه سر و کار داشتن با جان و زندگی انسان هاست که پزشک و کادر پزشکی به اذن خدا، به بیماران حیات می بخشند و او را از مرگ نجات می دهند.

سپهر به احادیث و روایات در زمینه اهمیت حیات بخشیدن به افراد بیمار، تصریح کرد: در روایات اسلامی، نجات یک فرد همپای نجات همه انسان ها متصور شده است.

وی با تاکید بر اینکه این شغل شریف نباید آلوده به مسائل حاشیه ای شود، افزود: بهترین راه برای حفظ شرافت پزشکی، قطع رابطه پولی بیمار با پزشک است.

فرماندار قروه با بیان اینکه این مهم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه کاهش رنج مالی همراهان بیمار در طرح تحول نظام سلامت در حال اجراست، گفت: اجرای این طرح شاه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قروه: طرح تحول نظام سلامت حرکت در مسیر حفظ شأن پزشک و کرامت بیمار است

فرماندار قروه: طرح تحول نظام سلامت حرکت در مسیر حفظ شأن پزشک و کرامت بیمار است