مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 12:352015-05-28اقتصادي

سخنگوی دولت و ماهیگیری برای رییس جمهور از آب گل آلود بنزین!


بنزین گران شده، بسیاری از مردم ناراضی اند و درست در این میان، سخنگوی دولت، وارد گود شده و می گوید که مردم! کجای کار هستید؟ اگر روحانی نبود قیمت تا 1500 تومان هم بالا می رفت! - بعد از حذف بنزین سهمیه ای و تک نرخی شدن قیمت بنزین (هر لیتر 1000 تومان)، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت اعلام کرد که قرار بود بنزین 1200 یا 1500 تومان شود ولی رییس جمهور روحانی با آن مخالفت کرده است.

این گونه سخن گفتن، به طرز آشکاری یادآور ادبیات و مشی تبلیغی دوران احمدی نژاد است که طی آن کوشیده می شد از رییس جمهور وقت، چهره یک قهرمان مردمی بسازند که در بحبوحه ماجراهای مختلف وارد عمل می شود و برخلاف بقیه دولتمردان، به نفع مردم تصمیم می گیرد.

اینک نیز دقیقاً همان ماجراست.

بنزین گران شده، بسیاری از مردم ناراضی اند و درست در این میان، سخنگوی دولت، وارد گود شده و می گوید که مردم! کجای کار هستید؟ اگر روحانی نبود قیمت تا 1500 تومان هم بالا می رفت! لابد در این بخش ماجرا، اولاً باید مردم خوشحال شوند که بنزین فقط 1000 تومان شده و نه 1200 یا 1500 تومان و ثانیاً باید سپاسگزار رییس جمهور باشند که به دادشان رسیده است!مسؤولان دولتی باید بدانند که این روش ها نه تنها کهنه و نخ نما، که آزاردهنده هم شده اند و کسی هم تحت تأثیر این سخنان تبلیغی قرار نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت و ماهیگیری برای رییس جمهور از آب گل آلود بنزین!

سخنگوی دولت و ماهیگیری برای رییس جمهور از آب گل آلود بنزین!