مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 12:352015-05-28بين الملل

تونی بلر هیچ کاری برای حل مناقشه فلسطین نکرد


« من از تصمیم بلر برای کناره گیری از مقامش بسیار خرسند هستم چون در این مدت هیچ اقدام مثبتی از این شخص ندیدم ».

- عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با ابراز رضایت از تصمیم تونی بلر برای کناره گیری از سمت نماینده کمیته چهارجانبه خاورمیانه گفت بلر در این مدت هیچ کاری برای حل مسئله فلسطین نکرد.

نبیل شعث چهارشنبه شب گفت تونی بلر در هشت سال گذشته هیچ طرح جدیدی برای حل مناقشه فلسطین مطرح نکرده و هیچ کاری برای پیشبرد روند گفتگوهای صلح با هدف برقراری صلح پایدار و فراگیر در منطقه خاورمیانه انجام نداده است.

اعضای کمیته چهارجانبه خاورمیانه متشکل از سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا ، آمریکا و روسیه هشت سال پیش تونی بلر را به عنوان نماینده این کمیته برای پیگیری روند صلح میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی و حل مناقشه خاورمیانه انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سما از رام الله ، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفت : من از تصمیم بلر برای کناره گیری از مقامش بسیار خرسند هستم چون در این مدت هیچ اقدام مثبتی از این شخص ندیدم .

نبیل شعث اظهار داشت تونی بلر در طول هشت سال گذشته هیچ پیشنهادی که اسراییل با آن مخالف باشد ، مطرح نکرد و در واقع بلر در تمام این مدت نماینده اسراییل بود و فقط برای جلب رضایت مقامات اسراییلی و آمریکایی و اجرای خواسته های آنان عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونی بلر هیچ کاری برای حل مناقشه فلسطین نکرد

تونی بلر هیچ کاری برای حل مناقشه فلسطین نکرد