مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 10:502015-05-28سياسي

تلاش سازمان ملل برای بازگشت داوطلبانه پناهندگان


نشست رییس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران با استاندار یزد برگزار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما رییس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران در این نشست با تاکید بر اینکه کمیساریای عالی برای رفع مشکلات پناهندگان به بازگشت داوطلبا نه آنها چاره اندیشی می کند گفت: تغییر وضعیت و ساماندهی این پناهدگان در ایران نیز دو موضوع مورد بحث کنونی این کمیساریای عالی برای رفع مشکلات آنها خواهد بود.

داپالادافزود:پناهندگان با ارائه داوطلبانه هویت خود کارت شناسایی دریافت می کنند و با ساماندهی آنها زمینه تحصیل افراد بی سواد و فرزندان پناهندگان فراهم خواهد شد.

سفیر فرانسه در ایران و نماینده هیئت دیپلماتیک هم در این دیدار با اشاره به بازدید هیئت دیپلماتیک از فعالیت های بشر دوستانه استان یزد در حمایت از پناهندگان افغانی از تلاش های انجام شده این استان در حمایت از پناهندگان قدر دانی کرد .

پرونوفوچر با مثبت ارزیابی کردن کمک های دولت ایران در انجام خدمات آموزشی / رفاهی / اسکان / معیشت و بهداشت گفت:باید اعتراف کنم چنین روابطی در همه جای دنیا به چشم نمی خورد.

استاندار یزد در دیدار با هیئت دیپلماتیک و نمایندگان سازمان های بین المللی در ایران با قدردانی از همه سازمان های بین المللی و کشورهای حامی آواره گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سازمان ملل برای بازگشت داوطلبانه پناهندگان

تلاش سازمان ملل برای بازگشت داوطلبانه پناهندگان