مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 10:352015-05-28فرهنگي

به کارگردانی هنرمند قمی نمایش خداحافظ روی صحنه رفت


نمایش خداحافظ به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی محمدعلی پور آرین به مدت یک هفته در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان به اجرا می رسد.

- محمدعلی پورآرین امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم از اجرای نمایش خداحافظ به نویسندگی محمد یعقوبی خبر داد و بیان کرد: اجرای این نمایش از روز چهارشنبه 6 خرداد ماه آغاز و تا 13 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

وی زمان اجرای این نمایش را ساعت 19 ذکر کرد و گفت: علاقمندان به هنر تئاتر می توانند در مدت زمان ذکر شده در فرهنگسرای جوان، پلاتو ماه حضور یابند و به تماشای نمایش خداحافظ بنشینند.

کارگردان نمایش خداحافظ با اشاره به نقش آفرینانی که در این نمایش حضور دارند بیان کرد: محمد فتوحی، مهدی ملایی، ابوالفضل فراهانی، زینب طاهری، سمیه زینلی و آزاده سلمانی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

وی تصریح کرد: نمایش خداحافظ سه اپیزود برگزیده از نمایشنامه رقص کاغذ پاره ها است که پیش از این توسط محمد یعقوبی کار شده است.

پور آرین ادامه داد: تاکنون چند بار در استان های گوناگون نمایش کاغذ پاره ها اجرا شده است اما این گروه سبک و روشی جدیدی را پیش گرفته که به طور قطع برای تماشاگر عام و خاص جذاب است.

این مسئول اضافه کرد: تمرین ها و پیش تولید این نمایش اجتماعی از ابتدای دی ماه سال 93 آغاز شده و در طول این مدت از سوی هیچ نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگردانی هنرمند قمی نمایش خداحافظ روی صحنه رفت

به کارگردانی هنرمند قمی نمایش خداحافظ روی صحنه رفت