مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 10:302015-05-28حوادث

خرید 1000 شارژ تلفن همراه با حساب همکلاسی!


با شاکی در دانشگاه همخانه بودم و اطلاعات کارت دوستم را با سوءاستفاده از اعتمادی که به من داشت به دست آوردم - رییس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری فرد جوانی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود اقدام به خرید یک هزار شارژ تلفن همراه کرده بود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس فتا، سرهنگ قاسم جعفریان در تشریح این خبر گفت: با یک شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ قاسم جعفریان افزود: با بررسی سرنخ های به دست آمده مشخص شد تمامی مبالغ کسر شده صرف خرید شارژ به صورت اینترنتی شده است که با استفاده از اقدامات تخصصی، برداشت کننده شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که از دوستان و همکلاسی های دانشگاهی شاکی بود پس از مواجه شدن با مستندات پرونده چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و گفت: با شاکی در دانشگاه همخانه بودم و اطلاعات کارت دوستم را با سوءاستفاده از اعتمادی که به من داشت به دست آوردم و از این طریق به وسیله سامانه های خرید اینترنتی اقدام به خرید یک هزار شارژ تلفن همراه کردم.

رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن بیان این مطلب که مبلغ 20 میلیون ریال از این طریق توسط متهم از حساب شاکی برداشت شده است، از مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 1000 شارژ تلفن همراه با حساب همکلاسی!

خرید 1000 شارژ تلفن همراه با حساب همکلاسی!