مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 10:202015-05-28دانش

حمایت از پایان نامه های مربوط به دریاچه ارومیه


معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت : ستاد احیای دریاچه ارومیه از پایان نامه های مربوط به موضوع دریاچه ارومیه حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، هادی بهادری امروز در نشست هم اندیشی با اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سوق دادن پایان نامه های دانشجویی به موضوعات مرتبط با تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه را خواستار شد و افزود : تمامی سرفصل های تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه می تواند جزو عناوین انتخابی برای پایان نامه های دانشجویی باشد تا از این طریق، راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.

وی گفت: طرحهای تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی با موضوعات مربوط به حوضه آبریز دریاچه ارومیه مورد حمایت کامل ستاد احیای این دریاچه قرار می گیرند تا از این ظرفیت برای اتصال دانشگاه به امور اجرایی احیای دریاچه ارومیه استفاده بیشتری کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تمامی اطلاعات بدست آمده از بررسی ها در مورد تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه بایدبصورت شفاف با مردم در میان گذاشته شود افزود: هدف از این کار حساس شدن مردم به موضوع دریاچه و همراهی آنها در امور اجرایی احیای آن است.

هادی بهادری با بیان اینکه در تمامی حوزه های فعالیتی احیای دریاچه ارومیه زمینه کاری موثر برای دانشگاهیان وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پایان نامه های مربوط به دریاچه ارومیه

حمایت از پایان نامه های مربوط به دریاچه ارومیه