مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 09:162015-05-28سياسي

هنوز یک تئوری جامع و کامل در حوزه زنان نداریم


مشاور امور زنان دولت اصلاحات با بیان اینکه اگر می خواهید ببینید نظام چه اهمیتی برای زنان قائل است باید برنامه توسعه آن را دید، گفت: متاسفانه هنوز یک تئوری جامع وکامل در حوزه زنان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز،" زهرا شجاعی در همایش بررسی نقش و جایگاه زنان پس از انقلاب که به همت انجمن فرهنگ وسیاست دانشجویان دانشگاه شیراز در این دانشگاه برگزار شد، ضمن یادآوری مناسبت های خردادماه گفت: ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم که به ترتیب 15 خرداد42 قیام مردم در برابر استبداد، 25 خرداد مرگ معلم بزرگوار دکتر شریعتی، 3 خرداد آزاد سازی خرمشهر، 2 خرداد 76 سرآغاز تجلی اصلاح طلبان در کشور که مقام معظم رهبری گفتند این حماسه، انقلاب را برای مدتی بیمه کرد و در آخر شکوه مسالمت آمیز 25 خرداد88 که خود جلوه دیگری از خرداد پرحادثه بود.

وی با بیان اینکه برای صحبت از جایگاه زنان نیاز به تحلیل در سه موضوع داریم، افزود: اولین موضوع نقش و جایگاه زنان قبل انقلاب و بعد از انقلاب، دومین موضوع علل رشد وتقویت زنان برای عهده دار شدن نقشهای متفاوت و سومین موضوع بررسی موانع پیش روی زنان برای رسیدن به اهدافشان است.

مشاور امور زنان دولت اصلاحات با اشاره به اینکه زنان در قبل انقلاب به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم می شدند، خاطر نشان کرد: زنان سنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز یک تئوری جامع و کامل در حوزه زنان نداریم

هنوز یک تئوری جامع و کامل در حوزه زنان نداریم