مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 08:502015-05-28اقتصادي

نرخ های آخر هفته در بازار مسکن تهران (+جدول)


مستاجرانی که کارمند یا کارگر هستند درآمدشان مطابق دستمزد مصوب سالانه کمتر از یک میلیون تومان است، بنابراین چطور ممکن است از پرداخت ماهانه یک میلیون تومان اقساط وام خرید مسکن بربیایند.

- وام 60 میلیون تومانی خرید مسکن در جلسه اخیر شورای پول و اعتبار برای پرداخت از سوی همه بانک های خصوصی و دولتی به متقاضیان تهرانی تصویب شد و عدم نیاز به سپرده گذاری و بهره مندی همه متقاضیان در بازار خرید مسکن از این وام جزو مزایای آن به شمار می آید.

اخیرا ایسنا بدون اشاره به منبع خبر، مدت بازپرداخت این وام را 12 سال و با سود 21 درصد (سود عقود مبادله ای) اعلام کرده که مجموع رقم بازپرداختی حدود 165 میلیون تومان می شود این در حالی است که شرایط بازپرداخت وام به طور رسمی اعلام نشده است.

در همین راستا دنیای اقتصاد درباره میزان کارآمدی این وام برای خرید مسکن از نظر متقاضیان مسکن تحقیقات میدانی به عمل آورده که به شرح زیر است:تعداد زیادی از منتقدان در بازار مسکن درباره وام 60 میلیون تومانی در بازار مسکن اظهار کردند: این طرح برای خروج بازار مسکن از رکود نمی تواند در مقایسه با وام 80 میلیونی بانک مسکن چندان کارآمد باشد، چراکه قشر ضعیف جامعه به هیچ عنوان توانایی مالی برای پرداخت اقساط این وام را ندارند زیرا شاهد هستیم که بسیاری از مستاجران که از قدرت مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ های آخر هفته در بازار مسکن تهران (+جدول)

نرخ های آخر هفته در بازار مسکن تهران (+جدول)