مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 07:402015-05-28حوادث

دادگاهی شدن 5 مامور به خاطر زدن هموطن اقلیت


صاحب ارمنی کارواش در تماس تلفنی با سامانه 197، مورد اعتراضی را مطرح کرده بود و پیگیری همین تماس، منجر به شناسایی افراد خاطی و برخورد با آنها شد.

- رییس کلانتری، سر کلانتر و 3 مامور کلانتری مجیدیه که صاحب یک کارواش را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، از خدمت معلق شدند.

ماموران کلانتری در این درگیری اعتراض خود را نسبت به نصب یک پوستر در کارواشی به نام هویک اعلام کرده بودند که در نهایت صاحب ارمنی این کارواش را کتک زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهروند، چند هفته پیش وقتی ماموران کلانتری مجیدیه برای شستن خودروی گشت خود به کارواشی در مجیدیه رفتند درگیری خونینی به پا کردند.

آنها با دیدن پوستری که از سوی رییس کارواش برای گرامیداشت خاطره کشتار ارامنه ترکیه عثمانی در تاریخ 24 آوریل 1914 روی دیوار کارواش نصب شده بود، به شدت عصبانی شدند و شروع به اعتراض نسبت به نصب این پوستر کردند.

ماموران کلانتری اعتراض خود را با درگیری بیان کردند و در همین دعوا و درگیری بین صاحب کارواش و ماموران، افسر کلانتری با رییس کارواش درگیر شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

پس از این ضرب و شتم ها صاحب کارواش با پلیس تماس گرفت و پس از اطلاع ماموران، رسیدگی به پرونده در دستور کار بازرسی ناجا قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاهی شدن 5 مامور به خاطر زدن هموطن اقلیت

دادگاهی شدن 5 مامور به خاطر زدن هموطن اقلیت