مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 21:552015-05-27اقتصادي

مدیرکل بنادر مازندران: توسعه بندر نوشهر منوط به احداث راه دسترسی است


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: احداث راه دسترسی به کمربندی، راه مناسب توسعه بندر نوشهر به عنوان قطب اقتصادی غرب استان است.

- " از نوشهر، منوچهر تاتینا امشب در جلسه سیستم پشتیبانی تصمیم گیری (DSS) که با حضور معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی و برخی از مدیران و کارشناسان ستادی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهر، احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی به عنوان دغدغه جدی مسئولان شهری در حال پیگیری بوده و اعتبار مورد نیاز برای آزادسازی مسیر با نگاه مثبت مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی تامین شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران بازسازی دو پست اسکله غربی با قدمت 80 ساله بندر نوشهر، احداث سامانه حفاظتی برای کاهش رسوب گذاری در دهانه و حوضچه بندر، تخریب ساختمان های قدیمی موجود در بندر برای افزایش توان عملیاتی بندر، احداث پل ورودی در منتهی الیه ضلع شرقی بندر برای تردد کامیون ها را از مهم ترین پروژه های مطالعاتی برای توسعه بندر نوشهر عنوان و خواستار مساعدت مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی برای اجرای این طرح ها شد.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی، مشکل انباشت رسوب در دهانه و حوضچه بندر نوشهر را یکی از چالش های این بندر عنوان و بر ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنادر مازندران: توسعه بندر نوشهر منوط به احداث راه دسترسی است

مدیرکل بنادر مازندران: توسعه بندر نوشهر منوط به احداث راه دسترسی است