مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 20:502015-05-27بين الملل

هلاکت یکی از سرکرده های داعش در موصل


وزارت دفاع عراق از هلاکت یکی از سرکرده های اصلی داعش در حمله هوایی ائتلاف بین المللی به شهر موصل در شمال این کشور خبر داد .

وزارت دفاع عراق روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد ابراهیم الحمدانی نماینده ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست های داعش در شهر موصل در حمله هوایی امروز جنگنده های ائتلاف به رهبری آمریکا به هلاکت رسید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری واع عراق از بغداد ، وزارت دفاع عراق تاکید کرد جنگنده های ائتلاف امروز در چند مرحله مواضع و پایگاه های داعش را در مناطق مختلف شمال و غرب عراق بمباران کردند .

وزارت دفاع عراق افزود 36 داعشی نیز در حملات توپخانه ای امروز ارتش عراق به مواضع این گروه تروریستی در نزدیکی شهر الدجیل در استان صلاح الدین کشته شدند .

وزارت دفاع تاکید کرد تانک ها و توپخانه های ارتش عراق امروز مواضع و مناطق تحت کنترل داعش را نزدیک شهر الدجیل به شدت گلوله باران کردند که به هلاکت دست کم 36 تن از آنان و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد .

وزارت دفاع عراق افزود حملات شدید ارتش عراق تلفات و خسارات سنگینی به تروریست های داعش در استان صلاح الدین وارد کرده است و تروریست ها در حال فرار از مناطق مختلف الدجیل ، سید الغریب ، الاسحاقی و الکسارات هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت یکی از سرکرده های داعش در موصل

هلاکت یکی از سرکرده های داعش در موصل