مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 18:352015-05-27سياسي

نشست اتحادیه علمای مقاومت جهان اسلام


دومین نشست هیئت رییسه اتحادیه جهانی علمای مقاومت مسلمان در بیروت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از لبنان، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت جهان اسلام و از علمای اهل سنت لبنان در این نشست گفت: ما در پایتخت مقاومت، بیروت، پس از شش ماه گرد هم آمده ایم و از خدای بزرگ می خواهیم امت اسلام را از مصیبت هایی که با آن ها پس از ظهور اندیشه های تکفیری و ارتجاعی دست به گریبان شده، نجات دهد.

وی افزود:ذ مقاومت، جهاد در راه خدا است و این بالاترین درجات در دین به شمار می رود؛ جهادی که در برابر دشمنان امت و در برابر اسراییل است؛ دشمنی که عامل تزویر در دین خدا است.

شیخ ماهر حمود در پایان گفت: علمای مقاومت برای بیداری امت و تبیین صراط مستقیم، مسیر وحدت امت را دنبال می کنند و از اهداف بزرگ آن، فلسطین و تحقق وعده قرآنی به منظور زوال اسراییل است و تاکید دارد که جهت اصلی حرکت ما باید فلسطین باشد و از اختلافات جانبی و مذهبی دست برداریم.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز در این اجلاس گفت: به رغم همه قربانی ها، راه سلیم و درست یعنی مسیر فلسطین را می پیماییم و اعلام می کنیم که فلسطین محور اصلی و فصل الفصول مقاومت در منطقه است چرا که همه مصیبت های ما و امت اسلامی از دشمن صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اتحادیه علمای مقاومت جهان اسلام

نشست اتحادیه علمای مقاومت جهان اسلام